ISO 9001:2015 to pierwszy ze standardów określający wymagania, które powinien spełniać system zarządzania jakością w organizacji. Wdrożenie może być kierowane do mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw produkcyjnych i usługowych, jak również do organów administracji publicznej. System ten formułuje podstawowe wytyczne zgodnie z którymi system zarządzania powinien być w organizacji sterowany.
Wybrane korzyści płynące z wdrożenia ISO 9001:2015:
-
Uporządkowanie procesów,
-
Poprawa jakości wyrobów/usług,
-
Wzrost efektywności i produktywności,
-
Poprawa komunikacji,
-
Podniesienie kompetencji pracowników,
-
Zapewnienie trwałości niezależnie od zmian personalnych,
-
Ułatwia skuteczne sterowanie zmianami,
-
Usprawnienie przepływu informacji,
-
Ścisłe zdefiniowanie kompetencji i odpowiedzialności,
-
Usprawnienie funkcjonowania firmy,
-
Usystematyzowanie obiegu dokumentacji w organizacji,
-
Wzrost zaufania klientów,
-
Poprawa konkurencyjności firmy,
-
Poprawa współpracy z dostawcami,
-
Poprawa pozycji firmy z punktu widzenia kontrahentów.
W ramach wdrażania systemu zarządzania jakością wg ISO 9001 : 2015 oferujemy Państwu:
-
Ocenę wstępną przedsiębiorstwa,
-
Wizyty konsultanta związane z przygotowaniem dokumentacji,
-
Szkolenie grupy pracowników z zakresu wymagań systemu ISO 9001 ,
-
Szkolenie grupy audytorów wewnętrznych ISO 9001,
-
Wizyty konsultanta związane z nadzorem nad procesem wdrażania systemu,
-
Nadzór nad audytami wewnętrznymi w okresie wdrożenia,
-
Nadzór nad działaniami korygującymi, zapobiegawczymi i doskonalącymi w okresie wdrożenia,
-
Przygotowanie danych wejściowych i nadzór nad przebiegiem pierwszego przeglądu zarządzania,
-
Audyt końcowy potwierdzający gotowość do certyfikacji,
-
Pomoc w przygotowaniu dokumentacji dla jednostki certyfikującej.