ISO 9001:2008

ISO 9001:2008 to pierwszy ze standardów określający wymagania, które powinien spełniać system zarządzania jakością w organizacji. Wdrożenie może być kierowane do mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw produkcyjnych i usługowych, jak również do organów administracji publicznej. System ten formułuje podstawowe wytyczne zgodnie z którymi system zarządzania powinien być w organizacji sterowany.

Wybrane korzyści płynące z wdrożenia ISO 9001:2008:

  • Uporządkowanie procesów,

  • Poprawa jakości wyrobów/usług,

  • Wzrost efektywności i produktywności,

  • Poprawa komunikacji,

  • Podniesienie kompetencji pracowników,

  • Zapewnienie trwałości niezależnie od zmian personalnych,

  • Ułatwia skuteczne sterowanie zmianami,

  • Usprawnienie przepływu informacji,

  • Ścisłe zdefiniowanie kompetencji i odpowiedzialności,

  • Usprawnienie funkcjonowania firmy,

  • Usystematyzowanie obiegu dokumentacji w organizacji,

  • Wzrost zaufania klientów,

  • Poprawa konkurencyjności firmy,

  • Poprawa współpracy z dostawcami,

  • Poprawa pozycji firmy z punktu widzenia kontrahentów.

W ramach wdrażania systemu zarządzania jakością wg ISO 9001 : 2008 oferujemy Państwu:

  • Ocenę wstępną przedsiębiorstwa,

  • Wizyty konsultanta związane z przygotowaniem dokumentacji,

  • Szkolenie grupy pracowników z zakresu wymagań systemu ISO 9001 ,

  • Szkolenie grupy audytorów wewnętrznych ISO 9001,

  • Wizyty konsultanta związane z nadzorem nad procesem wdrażania systemu,

  • Nadzór nad audytami wewnętrznymi w okresie wdrożenia,

  • Nadzór nad działaniami korygującymi, zapobiegawczymi i doskonalącymi w okresie wdrożenia,

  • Przygotowanie danych wejściowych i nadzór nad przebiegiem pierwszego przeglądu zarządzania,

  • Audyt końcowy potwierdzający gotowość do certyfikacji,

  • Pomoc w przygotowaniu dokumentacji dla jednostki certyfikującej.